Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok

Cégnév: PLASMART KFT.
Székhely: 7629 PÉCS, KORMOSKŐ SOR 3.
Telephely: ART-IST Dekor, 7632 Pécs, Siklósi út 68/5
Adószám: 24715052-2-02
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-72425/2014, NAIH-72426/2014, NAIH-72427/2014
Cégjegyzék szám: 02-09-080359
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: PÉCSI TÖRVÉNYSZÉK CÉGBÍRÓSÁGA
Szerződés nyelve: MAGYAR
Elektronikus elérhetőség: info@plasmart.hu
Telefonos elérhetőség: +30/9696-777
Bankszámlaszám: 50800111-15351883-00000000 (Szigetvári Takarék Szövetkezet)

Tárhelyszolgáltató adatok
Cégnév: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-909968
Adószám: 14571332-2-42
Székhely: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14
Telefon: +36 1 789-2-789

Preambulum

A Plasmart Kft. a jelen üzletszabályzat és általános szerződési feltételek megalkotásánál kizárólag a fogyasztók gyors, pontos és korrekt kiszolgálásának szándéka vezérelte, a termékek iránt elkötelezett fogyasztók legnagyobb elégedettségének elérése céljából.

A jelen üzletszabályzat a Plasmart Kft. (a továbbiakban vállalkozó) és fogyasztó között létrejövő szerződés legfőbb szabályait foglalja össze, termékek értékesítésére irányul.

A szerződés a vállalkozás által működtetett tartós távértékesítési rendszer keretében olyan módon jön létre, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz (távollevők között kötött szerződés).

A távközlési rendszeren keresztül történő megrendelés automatikusan a jelen üzletszabályzat és általános szerződési feltételek elfogadását jelenti a fogyasztó részéről.

A szerződés létrejötte és formája

A szerződés a vállalkozó honlapján található értékesítési weboldalról letölthető megrendelőlap kitöltésével és elektronikus visszaigazoló levél visszaküldésével jön létre. A szerződést a felek írásban megkötöttnek tekintik, a vállalkozó iktatja és kérésre utólag hozzáférhetővé teszi és kinyomtatott formában a fogyasztó részére átadja.
A szerződés alapiratai: A jelen általános szerződési feltételek, számla, csomag átvételéről szóló igazolás. A szerződés nyelve : magyar. A számla átvétele egyben az írásba foglalt szerződés átvételének is minősül.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

–    dekorációs matricák
–    faltetoválások
–    dekorációs kiegészítők

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27% áfát (bruttó árak), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! A szállítási költség csak a „Pénztár”-nál lesz feltűntetve. A matricart.hu adminisztrátorai fenntartják a jogot, hogy a termékek árát bármikor módosítsák. A falmatricákat a csomagban mellékelt használati útmutató szerint kell felhelyezni. A falmatricák méretei a legmagasabb és a legszélesebb pontoknál vannak számolva. Minimális eltérések (1-2cm) előfordulhatnak a weboldalon megjelenített méretek és a valós méretek között. Az oldalon megjelenített fotók csak informatív jellegűek és tartalmazhatnak olyan elemeket, amelyek nem lesznek a csomagban.
A faltetoválások alkalmazása +8°C feletti hőmérsékleten javasolt. A felragasztást követő első 24 órában ügyelni kell arra, hogy a hőmérséklet jelentősen ne változzon.
Kiváló tapadási tulajdonsága révén az oldószermentes takarítószereknek, kímélő takarításnak ellenáll.
Az oldható diszperziós ragasztóanyag biztosítja, hogy a dekorfólia a későbbiek során, +20°C fölötti hőmérsékleten bármikor maradéktalanul eltávolítható. A leszedési folyamatot jelentősen megkönnyítheti egy meleg levegős szárító használata. Nagyon régi faltetoválások esetében ragasztóanyag maradhat az alapfelületen, mely lakkhígítóval könnyen eltűntethető. A szakszerűtlenül előkezelt felületen keletkezett hibákért (nem megfelelő alapozásból eredő festési sérülések, ill. a helytelenül előkezelt, poros, zsíros felület miatti leválás) felelősséget nem vállalunk!

Használati útmutató:

A dekor csomag három részből áll:
Legalsó hordozó papír
Középső színes dekor fólia
Legfelső átlátszó, ill. áttetsző átvivő fólia

Próbálja a díszítendő felületre a még szét nem szedett dekorációt! Vízmérték és halvány ceruza felhasználásával jelölje ki a dekoráció sarkait, amit a munka végeztével leradírozhat! Terítse a matricát egy sima asztalra úgy, hogy a minta és az áttetsző fólia legyen felfelé! Egy vonalzó vagy bankkártya, illetve egy tiszta ruhaanyag segítségével simítsa fel erőteljes nyomással az áttetsző fóliát a mintára úgy, hogy simán, légmentesen illeszkedjen a hordozó papírra! Ezek után fordítsa meg (most az alsó papír legyen felül) és kezdje lassan és óvatosan szétbontani úgy, hogy a minta az átvivő fóliára hiánytalanul átragadjon! Ha véletlenül egy-egy motívum nem tapadt át az átvivő fóliára, csak gördítse vissza, és erősen nyomja fel újból.

Megbontani mindig a rövidebb oldalánál célszerű!  Nagyobb mintáknál elég, ha csak megbontja és a felragasztást követve fokozatosan választja szét! Helyezze a szétbontott dekorációt a rövidebb oldal sarkainál megjelölt helyre, és lassan, az alsó részénél eltartva fokozatosan haladva-kifeszítve simítsa fel a felületre! Puha rongy segítségével erős nyomással masszírozza fel a mintát a falra a kellő tapadás érdekében mindaddig, amíg a minta légbuborékoktól és gyűrődésektől mentes lesz!

Óvatosan, lassan, fokozatosan, minél élesebb szögben lehúzva távolítsa el a fóliát! Ha véletlenül egy-egy motívum nem tapadt át a díszítendő felületre, csak gördítse vissza, és erősen nyomja fel újból.

Figyelem! Egyes esetekben -a festés minőségétől függően- az átvivő fólia visszaszedhet a festésből kisebb darabokat. Sajnos az ebből adódó károkért felelősséget nem tudunk vállalni, ezért kérjük, fokozott óvatossággal távolítsa el azt! Fontos: Frissen festett falnál minimum 14 napot kell várni, hogy a fal kiszáradjon, mielőtt felteszed a mintát.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8.00 – 16.00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-4 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A megrendelés teljes mértékben történő visszautasítása esetén a termék előre elutalt vételára visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „kosár frissítése” gombot.
3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
4. Megrendelés
5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.
6. Az adatok megadását követően a “Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a kiszállítást illetően)
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

A megrendelés elküldése regisztráció nélkül lehetséges! Fontos, hogy a rendelés során adatait pontosan adja meg, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A rendelés során pontatlanul megadott telefonszám, illetve e-mail cím következtében meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel, valamint a megrendelés teljesítése ügyfeleinkkel, ezért kérjük, kiemelten ügyeljen azok pontos megadására! A megrendelő által elkövetett adathiány, vagy rosszul megadott elérhetőség miatti kapcsolatfelvétel meghiúsulása miatt webáruházunk nem vállal felelősséget!
Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a vásárló által hibásan megadott e-mail cím, vagy akár a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége! Az e-mailben történő visszaigazolás a megrendelés rögzítését követő 48 órán belül történik meg. Ennek hiányában kérjük, vegye fel cégünkkel a kapcsolatot!

Fizetési módozatok kiválasztása

Amennyiben a webshopból rendel, utánvétes, előre utalásos és bankkártyás fizetési módozatok közül választhat a rendelés feladása közben. A házhozszállítás díja független attól, hogy Ön melyik módozatot választotta

Utánvétes vásárlás esetén a fizetés a csomag átvételekor történik, amikor az MPL csomagküldő szolgálatának alkalmazottja a fuvarlevélen meghatározott díj ellenében átadja a csomagot a vásárlónak. A csomag sérülése esetén a vásárló azonnal kérheti jegyzőkönyv felvételét a szállítmányozási partner emberétől. Így elkerülhetőek a későbbi esetleges félreértések.

Amennyiben a kártyás fizetést választja opcióként, a kártyájával a webshopunkon keresztül kell fizetnie, és nem az átvételi helyen! A PayU kártyás fizetésről szóló vásárlói tájékoztatót megtekintheti itt.
Előre utalás esetén a szállítási költséggel növelt bruttó vételárat a Plasmart Kft. bankszámlájára kérjük átutalni: 50800111-15351883 (Szigetvári Takarék Szövetkezet). Ebben az esetben a terméket a pénz bankszámlára történő beérkezését követő 2-4 munkanapon belül postázzuk a vásárló részére. A csomag feladásáról e-mailben értesítjük vásárlóinkat! A közlemény rovatba a megrendelő e-mail címét kell feltüntetni, a megrendelést ez alapján azonosítjuk be!

Fizetés lehetséges költségei

Kiszállítás Díja
Amennyiben az Ön vásárlásának értéke eléri a 3 000 Ft-ot és a csomag súlya nem haladja meg az 5 kg-ot, akkor a kiszállítás ingyenes, nem számítunk fel érte díjat. Amennyiben a vásárlás értéke 3 000 Ft alatt van, akkor egységesen 780 Ft költséget számítunk fel. A díj magában foglalja a csomagolás és a szállítás költségét is! Az 5 kg-nál nehezebb csomagok postai díjáról kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Kiszállítás módja
Az árut az MPL csomagszolgálata szállítja ki a megadott szállítási címre. A csomag munkanapokon érkezhet 8.00 és 17.00 óra között a postázási címre. A kézbesítés pontos időpontját nem áll módunkban előre egyeztetni. A csomag munkaidőben érkezik, ezért érdemes esetleg olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik valaki. (Pl.: munkahely, otthon élő rokon, stb..) Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Amennyiben a címzett telefonszáma rendelkezésre áll, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Elállási jog

A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
A fogyasztó az alábbiak szerint gyakorolhatja elállási jogát:
–      A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg az írásbeli megerősítést (számla), ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.
–     Ha az írásbeli megerősítés kézhezvételére a termék kézhezvételének napjától, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
–     Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
–      A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
–      A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
–    A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
–      A fogyasztó nem élhet az elállás jogával, ha a terméket a vásárlást követően használatba fogta, vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, feltéve, hogy a termék megfelel a rajta feltüntetett minőségi követelményeknek.

Tájékoztatási kötelezettség

Ha a vállalkozás a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a fogyasztó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a vállalkozást nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vállalkozást terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.
A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít, illetve olyan szolgáltatást nyújt, amelyet korábban a fogyasztó nem rendelt meg.
A vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a rendeletben meghatározott tájékoztatási kötelezettségének eleget tett, a határidők betartására vonatkozó előírásokat megtartotta.

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet rendelkezései az irányadóak.

Garancia

30 napos visszavásárlási garancia – A megrendelt termék(ek)re 30 napos, 100% pénz-visszafizetési garanciát biztosítunk és a teljes vételárat megtérítjük. Az áru átvételét követő 30 napon belül vásárló köteles igényét e-mail-ben jelezni az info@matricart.hu e-mail címen. A visszavásárlási garancia, csak azon termék(ek)re vonatkozik, amely minden termékelemet tartalmazó csomagolásban sértetlenül érkezik vissza címünkre. A visszatérítés nem vonatkozik a szállítási (postázási) költségekre, valamint a termék(ek) visszajuttatásának költségeire.

2 hónap általános garancia – A megrendelt termék(ek)re 2 hónap általános garanciát is biztosítunk. A javítható hibákat garanciálisan javítjuk, nem javítható gyártási hibák esetén a terméket kicseréljük. Amennyiben sem javítani, sem cserélni nem tudjuk a terméket, úgy vevő választhatja az árleszállítás, vagy élhet elállási jogával. A garancia csak a rendeltetésszerűen használt (lásd használati útmutató) és gyártási hibás termékekre érvényes.

 

Az ÁSZF letöltése PDF formátumban.

© Minden jog fenntartva! - 2017 Matricart webáruház Jogi Nyilatkozat Használati útmutatók
ART-IST Dekor Pécs